Tuesday, October 8, 2013

Mısırlı Makarna (Made with Tembel:))



misirli makarna made with tembel 1


Merhabalar:)) Kaç gündür pastaydı kurabiyeydi derken baya tempo yaptık tarifler yığılı beni yayınla beni yayınla diye bağırıyor ama ben bugün bir sakinlik, bi dinginlik istiyorumm:)) Dün akşam işten erken çıktım ve mutfakta tam 4 çeşit tatlı bir de çok özel zeytinyağlı ile et yemeği çıkardım inanın kuş gibiyim o kadar mutluyum ki tamamen deşarj oldum hafta sonuna kürek çekerken bu rahatlık iyi geldi açıkçası..:))


Zeytinyağlı tarifimiz enginardan oluşuyor enginarlar izmirden geldi aşkımın ailesi yoladı sağolsunlar.. Birde can eriği yollamışlar off off yanii:)) Enginar tarifindeki yardımları için Mine Ablama Teşekkür ediyorumm:)) İlerde kısmetse güzell günler geçiricez izmirde:)) Evimiz allah nasip ederse Bornovada olacak Mine Ablada Bornovada oturuyor:)) Yaşasınn:)) Değil mi:))
Yaşgünü tebrikleriniz için de ayrıca çok teşekkür ederim arkadaşlarımm, ablalarımm, kardeşlerimm, okuyucularımm:)) Aslımın bana yaptığı jest çok güzeldii:)) Ayy canım benimm bitanedir bitane:))

Makarnamız tam tembel işi canlarımm pazar günü midelerimiz kazınmıştı annemle babam yoktu, kardeşim ben aşkım üçümüz evdeydik:)) Canımız makarna çekince birde mısırla süsledik:)) İştee ortaya ilk kez denediğimiz ama mmhhh mmmhh mmhhh bir lezzet oldu:))

Malzemeler:

1 pk. makarna

Haşlamak için kaynar su

Tuz

Tereyağ

Ketçap

Mısır

Yapılışı:

Makarnamız haşlanır, süzülür. Tereyağı tencerede eritilip makarna ilave edilir tuz eklenerek kavrulur. Ocağın altı kapatılıp ilk sıcaklığı çıkan makarnamızın içine mısırı eklenip harmanlanır. Servis tabaklarına alınıp ketçaplanarak servis edilir..

Tembel anları değerlendirmek adına güzel bişi:)) Temizlikten, alışverişten kısacası yoruluğunuz bir hadiseden sonra ödüllendirin kendinizi:))

Afiyet Bal Şeker Olsunn:))

İzmirden gelen can eriklerimiz şimdi midemizdeler:) Zor bela kaçırıp fotoğrafladım:))


misirli makarna made with tembel 2


No comments:

Post a Comment