Saturday, October 19, 2013

ÇİN MAKARNASI ( NOODLE)


cin makarnasi noodle 1


cin makarnasi noodle 2


Ben bu makarnayı çok,çok seviyorum.bunu yaptığımda yanına bir çorba,salata başka birşey yapmıyorum.içinde eti,sebzesi var daha ne olsun.oğlum makarnayı sadece sade yediği için bunu söylene söylene zorla yediriyorum.eşimde genelde peynirli yer,ama ben böyle karışık ,bol soslu,acılı makarnaları çok seviyorum.


malzemeler


1 paket noodle


isteğe göre miktarı değişebilir ben 300 gr tavuk kalça eti kullandım.


1 tane kırmızı biber


1 tane kabak ( ben yarım kabak kullanıyorum hiç olmasada olur)


2 tane yeşil biber


4 diş sarımsak


1 tane soğan


1 tane havuç


1kahve fincanı soya sosu


zeytinyağı


karabiber


kekik


tuz


kırmızı biber


Hazırlanışı


makarnayı içine tuz atılmiş suda 8 dakika kadar haşlıyorum.önce sarımsakları zeytinyağında bira pişirdikten sonra çıkaryıyorum. sonra aynı yağda soğanları ve havucu biraz kavurup daha sonra kalan sebzeleride ilave ediyorum.sebzeleri isteğe göre az vaya daha çok pişirebilirsiniz.malesef ben fazla pişmiş seviyorum.ayrı bir tavada tavukları suyunu çekene kadar pişirip az yağda biraz kavurup kapatmama yakın soya sosunu baharatlarını ve tuzunu,atıyorum.ve sebzelerle karıştırıyorum.haşlayıp,süzdüğümüz makarnalarla tamamen karıştırıp sıcak ,sıcak yiyorum.




No comments:

Post a Comment