Thursday, October 24, 2013

Bu Lezzete Kim Hayır Diyebilir ki? Kıyma Soslu Düdük! Makarna.. Mmmm.. :))


Son zamanlarda sıkça kombin postu yazdığımı farkedince, şöyle bir dönüş yapıp Dilekce Usülü yemek tariflerinden birşeyler yazayım dedim..


bu lezzete kim hayir diyebilir ki kiyma soslu duduk makarna mmmm 1


Yemek tarifi arşivimi gezerken karşıma çıkan bu lezzet beni benden aldı veeee siz kıymetli takipçilerimle paylaşıp, hepinizi baştan çıkarmak istedim.. İhahahahah

Hepiniz yarın yapıp yeyin ve tombiş tombiş olun :)) Çok kötüsün diyenleri duyar gibiyim.. Ama naapıyım baktım ben incelemiyorum siz tombişlenin :))


bu lezzete kim hayir diyebilir ki kiyma soslu duduk makarna mmmm 2


Yaa aranızda yeyip yeyip kilo almayanlar da var biliyorum ve ben size herkes gibi gıcık olmuyorum da sadece çoook ama çoook özeniyorum bilesiniz..


bu lezzete kim hayir diyebilir ki kiyma soslu duduk makarna mmmm 3


Çoook geç oldu saat, hemen tarifi çoook kısaca yazıp kaçıcam canlarım, zira ne kadar yorgun, bitkin ölgün olduğumu anlatamam bile.. Anlatmaya kalksam bitmez ki zati :))

Geçelim tarife,

Öncelikle düdük! ki ben bu ismi çok seviğim için özellikle bastıra bastıra yazıyorum :)) Düdük makarnalarımızı haşlıyoruz, hafif yağda kavurduğumuz salça ile karıştırıp tabağımıza alıyoruz. Sonra ayrı bir tavada sırasıyla kıyma, kuru soğan, sarımsak, kırmızı biber, yeşil biber, domates, tuz ve baharatlarımızı ekleyip hepsini bi güzel kavurup, makarnalarımızla buluşturuyoruz veeee işte bekelenen son..

Hepsini nam nam nam silip süpürüyoruz, sonra da kiloları alıp alıp diyete başlıyoruz :))

Şimdi pazartesinden beri diyette olan bu tombiş Dilekce ağzının sularını silip kaçıyor ve postu gece okuyanlara hayırlı uykular, sabah okuyanlara ise günaydınlar diliyor..

Hepimizin işi rast gitsin inşallah..

Bu arada yarın bizim için de önemli gün, eşimin tahlil ve kontrolleri var, ameliyat günü alacağız, hepinizin dualarına ihtiyacım var..

Biliyorum beni yalnız bırakmazsınız.. İyi ki varsınız yaaa.. :))

Selametle..

.




No comments:

Post a Comment