Wednesday, October 9, 2013

makarna & salata


ya birşey soracağım; makarna & salata restoranlarındaki beyaz / kocaman / eğimli yuvarlak tabak irilerini, kaba saba olduklarından ve bembeyaz halleri ile hiç de çekici / sevimli / şirin ve tabii zarif olmadıklarından bir ben mi  sevmiyorum yahu? ben dışarda makarna / salata yemem ancak bunları satan yerlere elbette giderim, bomonti bira varsa içerim, twit atarken milleti izlerim ama o kafam kadar büyük / çirkin tabaklarda niçin servis yaparlar?  sanırım müşteri gelen porsiyonun kuşkitlemüşteri boyutlarını farketmesin diye bu kocaman tabak irileri. henüz sormadım seçenlere ama dellenip sormayacağım manasına da gelmiyor bu. kim moda etti bu tabakları, bulursam kafasına geçireceğim bir tane! göz zevkimi bozuyor bu tabaklar. ha bir de kalınlar aaaaaa!... incecik yine kocaman ama sevimli / zarif tabak  tabii ki var piyasada. biri bu çirkin tabakları pazarladı makarnacılara e bizim millet taklitçi hoop diğerleri de sıraya girdi.

makarna niye yemem? 15 liraya domates soslu makarna yemek bana aptalca geliyor.

salata? fiyatının yanında nasıl yıkandığından emin olmadığım yeşilliklerden dolayı yemem.

suda mozeralla; meşe ağacından yapılmış bir kağıdı suda bekletip yesem sanırım daha lezzetli birşey yemiş olurdum.

No comments:

Post a Comment