Tuesday, December 3, 2013

Domates Soslu Makarna



domates soslu makarna 1






 Selamlar arkadaşlar,


İşe başlamamla birlikte çok sık tarif ekleyemiyorum.Eşimin diyetiyle birlikte,artık mutfağa da sık girmez oldum açıkçası.Eh!bu durumda ne yapıyoruz,makarnayla idare ediyoruz değil mi:)Hoş makarna benim her halükarda yiyebileceğim ve asla hayır diyemeyeceğim bir lezzet...


Sos Malzemeleri


3 adet domates

2-3 adet biber

2 diş sarımsak


Birkaç dal maydanoz


3 yemek kaşığı zeytinyağı

1 yemek kaşığı salça

pulbiber

tuz


Makarna için:


1,5 litre  su

yarım paket makarna

tuz






Yapılışı:


1- Domateslerin kabuklarını soyup ve küçük küçük doğrayınız.Sarımsakları ve biberleri ince ince yemeklik doğrayınız.




2- Yağı sos tenceresine alıp,biberleri yağda çok hafif kavurunuz,üzerine sarımsakları ekleyerek orta ateşte hafif çeviriniz..Salçayı üzerine ekleyip karıştırarak hafif kavurunuz.Üzerine domates ve diğer malzemeleri koyarak kısık ateşte domatesler iyice yumuşayana kadar pişiriniz.Maydonozu en son ilave ederseniz daha canlı bir görünüm elde edersiniz.






3-Kaynar suda haşlayıp süzdüğünüz makarnayı,servis tabağına alıp,hazırladığınız sosu sıcakken makarnanın üzerine dökerek servis yapabilirsiniz.Lakin ben sosla makarnayı buluşturmayı tercih ettim.


Afiyet Olsun...



domates soslu makarna 2


mintiden sevgiler


No comments:

Post a Comment