Friday, December 6, 2013

Bi' Ispanaklı Makarna Lütfen!



bi ispanakli makarna lutfen 1

Artık bilmem kaçıncı kez yazmaktan bıkmadığım cümleyi bir kez daha yazayım: Anneliğin 10da 9u kakalamaktır. Kakalamak için her yol mübahtır.


bi ispanakli makarna lutfen 2 
Yavruya, normalde sevmediği, bir şeyi kakalamanın ne kadar onemli olduğunun farkında olan bir girişimci anneyle tanıştım geçenlerde. Tuğba Bayburtluoğlu bir gıda mühendisi. Bakmış evde sebze yiyen sadece kendisi ama makarnaya herkes bayılıyor, "ben neden sebzeli makarna üretmiyorum ki?" demiş. Ve işe koyulmuş, %35 sebze püresinden oluşan bir sürü makarna üretmiş.

Sebzeler, çocukların çoğunun hayatta ağzına sürmediği şeytan üçgeni yani ıspanak, kereviz, brokoli.

Denemek için herbirinden birer paket satın aldım. 2 günde geldi kargom ve hemen denedim. Lezzeti normal makarna gibi, kesinlikle sebze tadını almıyorsunuz.

Tek dezavantajı, piştikten sonra hafif nişasta kalması. Hafif sudan geçirince gidiyor nişastası ama tabi vitamini de gidiyor o zaman. Suyunu da çektirerek pişirip en son aşamada biraz zeytinyağı ekleyip şöyle bir çevirmek da nişastadan kurtulmaya yardımcı oluyor.

Tuna zaten deli bir makarna sevdalısı olmadıgından büyük bir hevesle yemedi. Normal makarnadan ne kadar yiyorsa bundan da yaklaşık aynı miktarda yedi. Normalde makarna yediğinde üzülürdüm ama bu sefer biliyorum ki yediği her lokmanın %35i aslında sebze :)

Tanıtım amacıyla 30 tl üzerine kargo ücretsiz. Satın almak isterseniz http://www.makarnalutfen.com/ 

bi ispanakli makarna lutfen 3


No comments:

Post a Comment