Saturday, August 24, 2013

tortellini makarna salatası



tortellini makarna salatasi 1
perşembe günü gülnihaller bizi bu muhteşem masayla karşıladı......masa o kadar güzeldi ki ben anında telefonumla fotoğrafladım tek tek ... görüntüler muhteşemdii lezzetleri ise muhteşem ötesiydii.... gülnihal ablamın ortaokuldan arkadaşı bu vesileyle benim de en yakın arkadaşlarımdann yaklaşık 20 senedir tanışıyoruz ailecek masada annem hariç herkesin kızkardeşi  vardı.... masaya muhteşem masa demiştim ama kızkardeşler masası olarak da değiştirebilirz adını...masadaki lezzetlerde gülnihal kadar payı olan dilek ablayı geçemem tüm tarifleri ondan  aldımmm .....masadaki favorim ilk defa tattığım tortellini salatası oldu son zamanlarda yediğim en lezzetli tad bu salataydı aslında salata demek onun tadını hafifletiyor sanki ama mutlaka deneyinn .....


tortellini makarna salatasi 2
tortellini makarna salatası

malzemeler

1 paket ıspanaklı makarna

1 paket peynirli makarna

2 adet kabak

2 kırmızıbiber

1 tabak mantar

1 tabak kemiksiz tavuk budu

3 paket krema

üstüne rendelenmiş kaşar peyniri

yapılışı 

2 paket makarnayı haşlayın kabak ve biberi jülyen doğrayıp az yağla kavurun tavuğu soteleyin üzerine doğranmış mantarları ilave edip pişirin diktortgen borcama haşlanmış makarnaları koyun sotelenmiş biberleri ve tavuklu karışımı ilave edin karıştırın 3 paket kremayı ilave edin folyo ile kapatıp fırında pişirin yaklaşık 20 dak. folyoyu çıkarın üzerine rendelenmiş kaşarı serpin ve fırında kaşarlar kızarana kadar bekletin......

not  tortellini makarna her yerde satılmıyor büyük marketlerde bulabilirsiniz


tortellini makarna salatasi 3
tortellini makarna salatasi 4


tortellini makarna salatasi 5


tortellini makarna salatasi 6tortellini makarna salatasi 7
zoraki ekleyebildimm resimleri =) eminim bununda bir yöntemi vardır ama ben bilmiyorum en yakın zamanda öğrenmek ümidi ileee

No comments:

Post a Comment