Saturday, August 10, 2013

MAKARNA SALATASI-2


İZLEYİCİLERİMDEN ARZU HANIM SAYFAMDA YER ALAN ŞARKILARI KEYİFLE DİNLEDİĞİNİ BELİRTMİŞ ÇOK  MUTLU OLDUM.ONUN İSTEĞİ ÜZERİNE MÜZİK KUTUMU TEKRAR YERLEŞTİRDİM...


makarna salatasi 2 1
Tüm dost ve kardeşlerime sağlık ve güzelliklerle dolu günler diliyorum. Makarna salatasını bizim evde mayonezle yerler.Ben yeşilliklerle renkli renkli severim. Bu kez kendi zevkime göre yaptım:))

MALZEMELER

1 paket burgu makarna

Mısır

Kornişon

Maydanoz

Dereotu

Havuç

Közlenmiş kırmızı biber

Nar tanesi

Zeytinyağ

Limon

MALZEMELER

-Makarna tuzlu suda 10 dakika haşlanıp süzülür.

-Maydanoz ve dereotu incecik kıyılır hazırlanır.

-Közlenmiş biber ve kornişon turşusu küp küp doğranır.

-Havuç rendelenir.

-Nar taneleri ve mısırlar hazırlanır.

-Soğuyan makarnaya tüm malzeme karıştırılır.

-Zeytinyağ ve limon suyu karıştırılarak salataya eklenir.

AFİYET OLSUN...


DİĞER MAKARNA SALATAM BURADA...






No comments:

Post a Comment