Tuesday, August 20, 2013

Mantı Makarna






skip to main | skip to sidebar



HATAY SOFRASI





  • Home

  • Anzerbalım




manti makarna 1







Sizlere Hatay'ımızın meşhur mutfağını acizane tanıtmaya,zengin yöresel yemeklerimizin tariflerini kendi yaptıklarımla birlikte sunmaya çalışacağım...











Mantı Makarna



Gönderen Şenay | Etiketler: Ana Yemekler, Çocuk Yemekleri









manti makarna 2



manti makarna 3 Malum çocukların en sevdiği şeylerden biride makarna.Eti köfteyi balığı pek yemek istemiyor.Eşim de bugün mantı makarna almış bende iyi fikir dedim ve kıyma soğan tuz karabiber ve pul biber eklediğim kıymayı makarnlaarın içini doldurdum.Bu makarnanın bu işe yaradığını arkadaşımda görmüştüm mantı yapmaya üşenenler için güzel bir fikir.:)Eti ağzına kadar doldurdum fakat kaynayınca etleri küçüldü.Soğanı da biraz iri doğramışım birazı arttı soğanın bişi olmaz makarnayla birlikte pişsin dedim.







  • manti makarna 4


  • manti makarna 5


  • manti makarna 6


  • manti makarna 7


  • manti makarna 8







No comments:

Post a Comment