Monday, August 12, 2013

Mantı Makarna


manti makarna 1 Merhaba Canlar....

Sizi ve blogumu fazlasıyla ihmal ettiğimin farkındayım...

Geçtiğimiz hafta eşimin rahatsızlığı nedeniyle pek pc başına oturmaya fırsatım olmadı şükür iyileşti hatta deyim yerindeyse artık turp gibi:)))

Allah herşeyden önce sağlık versin sağlık olmazsa hiçbirşey olmuyor...

Neyse ben lafı fazla uzattım:)

Eşim ve benim çok sevdiğimiz bu nefis lezzeti sizlerle paylaşmak istedim buyrun tarife...



manti makarna 2Malzemeler:


-1/2 paket mantı makarna


-200gr kıyma


-1 adet kurusoğan


-tuz,karabiber,kırmızı tozbiber


Üzeri İçin:


-tereyağı


-pulbiber


-sarımsaklı yoğurt


manti makarna 3 Hazırlanışı:Soğanı minik,minik doğrayıp baharatlar ile beraber kıymaya ekleyip karıştırın...


Hazırlanan kıymalı harçtan küçük parçalar alıp mantı makarnaların içini doldurun...


Tencereye su koyup birazda tuz ekleyip kaynatıp makarnaları kaynayan suya ekleyip haşlayıp tencereyi ocaktan alıp makarnanın suyunu süzün...


Küçük bir tavada tereyağını eritip pul biber ekleyip kavurun...


Servis edeceğiniz tabağa makarna koyup üzerine sarımsaklı yoğurt ve tereyağlı sos gezdirip servis yapın....


Afiyet Olsun...


Tarifimi tuzbiber dergisinin ''makarnalar'' etkinliğine gönderiyorum...


Vee arkadaşlar pazartesiye kadar yokum...


Şimdiden herkese güzel ve mutlu bir hafta sonu diliyorum:)


Sevgiler...







No comments:

Post a Comment