Monday, August 19, 2013

sebzeli makarna


sebzeli makarna 1

başlı başına ana yemek
itiraf ediyorum ben makarnayı keşfedeli 1 sene oldu sebebi şimdiye kadar yediğim makarna markaları idi bence dışarda yemeğe gittiğim zaman makarna istiyor ama evde sevmiyordum zannediyordum ki ben makarna yapmayı bilmiyorum yada kim yaparsa olmuyor dışardakiler gibi olmuyordu taa ki birgün yediğim yerde makarnanın nasıl böyle güzel yapıldığını öğrenene kadar evet asıl püf nokta makarnanın markası imiş bana 2 marka makarna söylendi tabi hemen aldım denedim inanamadım gerçekten de her zaman ki yapmıştım ama tadı bambaşka idi.ben 1 senedir makarnanın tadı olduğunu anladım makarna sadece hamur tadı değilmiş biraz geç öğrendim ama öğrendim sonunda işte o günden beri de makarna yapmak benim için bir zevk çeşit çeşit yapıyorum ve sevgili ile zevkle yiyoruz:)çok konuştum bakalım nasıl yapmışım

malzemeler

*yarım paket barilla marka makarna

*3 yemek kaşığı zeytinyağı

*5 adet mantar

*1 adet kırmızı biber

*1 adet kabak

*3 adet domates(ben yazın yaptığımız konserve domateslerden kullandım)

*1 adet havuç

*1 adet sivri biber

*3 yemek kaşığı mısır

*4 diş sarımsak

*1 tatlı kaşığı pulbiber

*1 tatlı kaşığı kekik

yapılışı

*makarna paket arkasında yazılan tarife göre haşlanır

*zeytinyağı tavada kızdırılır sarımsaklar içine rendelenir 1 2 dk. kavrulur

*yıkanan mantar doğranır zeytinyağda sotelenir.

*doğranan sebzeler sotelenir haşlanan makarna suyundan da 2 kepçe konulur ve pişmeye bırakılır.

*süzdüğümüz makarna servis tabağına alınıp üzerine pişen sos ve mısır ilave edilip karıştırılır.


No comments:

Post a Comment