Sunday, November 17, 2013

RENKLI MAKARNA - KOFTE - PATATES SENLIGI


renkli makarna kofte patates senligi 1


Herkese Merhaba! Dunden sabahtan beri bolgemizdeki yol yapim calismasi nedeniyle internetimiz yoktu. Bugun oglen saatlerinde geldi internetimiz ve hemen blogumu actim :) Bagimlilik yapiyor bu blog isi :) 1.5 gunde ozledim hepinizi :) E tabii 71 tane yorumu birden goruncede hem sasirdim, hemde cok sevindim. Elleriniz dert gormesin, yazan yazmayan herkesin kandili mubarek olsun tekrar. Birazdan kanal tedavisi icin disciye gideyecegim :( hepinizin dualarini bekliyorum. Umarim kolay olur :( biraz korkuyorum acikcasi, hic basima gelmemisti, bu ilk olacak. Bu seferlik beni idare edin olurmu yorum yazamadim dunden beri sizlere. Kisa bir tarif paylasip, disciye gidecegim simdi. Yemek sorunu yasayan cocuklara, degisik alternatifler ureterek, yemegi sevdirmek gerekiyor. Bu cocuklardan biride benim oglum ama bu tabaga hayir diyemedi :)




renkli makarna kofte patates senligi 2


Bu da bizim aksam yemegi tabagimizdi :) Herkese afiyet olsun...



MALZEMELER



1 Paket Filiz Karisik Sebzeli (Ispanakli ve Domatesli) Makarna



Su, Tuz, Sivi Yag



Patates, Biber



Ketcap, Mayonez



Domates



KOFTE ICIN



500 gr. Kiyma



Kimyon, Karabiber, Tuz



2 Yemek Kasigi Sivi Yag



1 Adet Ince Ince Dogranmis Sogan,



1 Demet Ince Kiyilmis Maydanoz



2 Dilim Islatilmis Bayat Ekmek Ici



1 Yumurta



YAPILISI



Makarnanizi uzerindeki tarife gore pisirin. Koftelik malzemeleri karistirip, iyice yogurun ve istediginiz sekli verip, az yagda kizartin. Patates, domates ve biberleri kizartin ve yukaridaki resimdeki gibi, ketcap ve mayonezle susleyin.



AFIYET OLSUN





No comments:

Post a Comment