Thursday, September 26, 2013

Yeşillikli Makarna Salatası



yesillikli makarna salatasi 1


Merhabalar sevgili dostlarımm:)

Pırıl pırıl ama biraz kırık bir sabahtan günaydın herkese:)) Neden kırık bir sabah?? cevap basit mevsim dönümündeki zayıf anlarımızdan faydalanan hain nezle mikropları benim de bünyemi esir aldı:)) Hala gülebiliyorum ama heryanım dökülüyor:)) Evvelki akşam bir cankuşumla konuşurken biz hastayken bile iyileşmek için mutfağa giriyoruz ne olacak halimiz diye gülüşmüştük telefonda:)) Bugünde iyileşmek için mutfağa gireceğiimm cankuşumm eminim okuduğunda güleceksin:) Ama ne yapayım sınırsız ve sorunsuz terapi merkezi mutfak:)) İşte böyle nezleyim, biraz hapşırık, biraz öksürük yuvarlanıp gidiyoruz..:))

Aslında dün pek iyi hissetmediğim halde mantara gideceğim diye tutturmasaydım böyle kötü olmazdım am mantar toplamak bir tutku benim için ne yapayım:) Otur çek burnunu diyosunuz dimi annem gibi:))

Neyse bugün sizlerle tamamen deneysel olarak eldeki ve evdeki imkanlar dahilinde hazırladığım bir salatamı paylaşmak istiyorum işte buyrunuz..

Malzemeler:

Yarım paket mantı makarna

5 yaprak kıvırcık

Bir tutam maydonoz

Bir tutam dereotu

Bir tutam yeşil soğan

1 çay bardağı bezelye

Eser miktarda nane

Tuz

2 su bardağı susuz yoğurt

Zeytinyağı


yesillikli makarna salatasi 2


Yapılışı:

Haşlanmış makarnalar derin bir kaba alınıp üzerine incecik kıyılmış kıvırcıklar, dereotları, maydonozlar ve taze soğanlar ilave edilir.

Susuz yoğurt çok az çırpılarak sebzelerin üzerine dökülür ve bezelyeleri de katıldıktan sonra tuzu, nanesi ve zeytinyağı ilave edilip yavaşça harmanlanır.

Üzerine zeytinyağı gezdirilerek servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun:))

No comments:

Post a Comment