Tuesday, September 17, 2013

Sosisli Cubuk Makarna


sosisli cubuk makarna 1

Makarnalari gorur gormez denemeliyim demistim ama nerde gormustum, hatirlayamadim... Once Cafe Pepela'ya baktim ama yok orasi degil ,neresi neresi... Hangi blogta gordum? Tarife cok da gerek yok da kaynagi belirtmek icindi arayisim... Internet amca/teyzeye soralim bari...ah,evet! Buldum, dogru adres: Pelin











sosisli cubuk makarna 2

Ahtapot makarna
Tavuk sosis kullandigim belli oluyor sanirim :) Cok simetreik degildi makarnalar sosise batirilirken ama haslayinca belli olmadi.


5 adet sosis kullandim yarim paket makarna icin...


Saci orgulu, zeytin gozlu, ketcap dudakli, ketcap tokali kiz tabagi da hazirladim. E farkindayim, guzellik kralicesi olamaz kendisi , yuzu de asik ama ruhu guzel :))

Cocuklara makarna, sosis yedirmek icin tesvike gerek yok ama daha severek yemelerine tesvik icin tavsiye ederim.


Bir de brokolili cucbuk makarna deneyeyim,hani olmaz da ya olursa da ,Zeynep hanim brokoli yerse diye :)))











sosisli cubuk makarna 3

Bigudili makarna



No comments:

Post a Comment