Wednesday, September 18, 2013

Fırında makarna


firinda makarna 1


firinda makarna 2


Fırında makarnayı çok severim.Değil fırında makarna yapmak ocakta makarna yapmayı bile beceremem ben.Makarnalarım ya az pişmiş ya fazla pişmiş olur.Çoğu için makarna kolay yemektir.Benim içinse her keresinde hüsranla sonuçlanan acı bir deneyim.


Cumartesi günü Hakan'ın ayağının tozuyla, dakika bir; gol bir havalarında 'makarna mı yapacaksın eyvah?' sözüne aldırmadan giriştim mutfağa.Önce hani yine beceremezsem diye tarifi iki kişilik yapmak istedim.Sonra bir aksaklığa meydan vermemek için tam tarifi uygulamaya karar verdim.Bir paket makarnadan geriye 4/1 kaldı.4/1lik makarnayı da sürprizlerle dolu bir ziyaret failleri Dolunay, arkadaşı ve Lucky yedi.Lucky kim mi? Merak yok, nasılsa bir sonraki yazımda tanışacaksınız.



No comments:

Post a Comment