Thursday, September 26, 2013

ÇOCUKLARIN MAKARNA KEYFİ....



      Dün sabah, oğlum geldiii....:)))

  Babası ile anlaşıp sürpriz yapmışlar,birden karşımda görünce çok mutlu oldum.

      İki aydır yeni geliyor,vizelerden sonra  sınav günü kardeşine destek olmak için gelecekti  ama 2 günlüğüne gelmesini istemedik.Zira kursu başlıyordu hemen dönmek zorundaydı.Sınavdan sonra ki gün kurs tarihi ileri bir tarihe ertelenince babayla konuşup,bilet ayarlayıp yola çıkmış...Eşime nasıl içinde tuttun ben olsam dayanamaz söylerdim diye sitem etsem de sürpriz hoşuma gitti,yolculuk nasıl geçer diye hiç düşünmeden oğluşuma stressiz kavuştum:)) Tabi özel yemekler geleceğini bilmediğim için önceden yapamadım:(Ama vakit kaybetmeden mutfağa girdim özlediği yemekleri iki gündür pişiriyorum..

cocuklarin makarna keyfi 1    Bu arada kızlar iyi bir şey değil ama dün yarım gün okulu astılar,o kadarcık ta olsun ama değil mi.?Ben yemek pişirirken onlar gençliğin en çok sevdiği yemeklerini yapmış yiyorlardı bile..:))

    İşte büyük kızımın  pişirdiği ve oğlumun sosunu hazırladığı makarna yemekleri...O kadar lezzetle yediler ki bir arada yemek yemenin keyfi bu olsa gerek:)

    Bloga kendi yaptığın yemekleri yayınlıyorsun bunu da yayınlar mısın deyince kızımı kıramadım.Tarif yok hepiniz biliyorsunuz....Sadece resimler..:)))

            Hepinize sevdiklerinizle geçirebileceğiniz neşeli,huzurlu  günler diliyorum...Sevgiyle ,dostça kalın.....:))


No comments:

Post a Comment