Sunday, September 29, 2013

KÖFTELİ MAKARNA





kofteli makarna 1






Makarna yapmada ne varmış? mı dediniz...






Bişey yokta evde ki cücelere köfte yedirmenin bir yolu işte. Geçen hafta yaptığımız hamburger köftesi fazla gelmişti kalanı bende minik minik misketler yapıp buzluğa koymuştum haftasonu öğle yemeği olarak da süper bir öğün oldu. Köfteleri buzluktan çıkarır çıkarmaz ısınmış fırına attım ve onları yaklaşık 10 dakika pişirdim. Yağımı ve salçamı tencereye koyup 1 bardak kadar sıcak su ekledim. Köfteleri makarnayı ekleyip karıştırdım. Ege bey yanına ayranla Eylül hanımda yoğurtla bir güzel yediler. Bende bir hata yaptım odalarında yemelerine izin verdim tabii bu arada keyif insanları birde film açtılar o makarnalar tam 1,5 satte yendi..Hem yediler hem sindirdiler.











kofteli makarna 2


No comments:

Post a Comment