Thursday, September 12, 2013

Fırında beyaz peynirli makarna



firinda beyaz peynirli makarna 1


Yiyemediğimiz, dolapta kalmış makarnayı peynirlerle ve maydanozla tatlandırıp, sıcacık, su böreği kıvamında :) bir güzel, afiyetle yedik.


firinda beyaz peynirli makarna 2















Haşlanmış makarna


Beyaz peynir


2 yumurta


Maydanoz


Süt


Sıvıyağ


Rendelenmiş kaşar peyniri






Haşlanmış makarna (daha önce makarna yapmıştım ama yiyemedik, ben de onu kullandım), ezilmiş beyaz peynir (yaklaşık yarım kalıp kullandım), maydanoz ve yumurtaları karıştırdım. Ben makarna yağlı olmasına karşın yaklaşık 1/3 çay bardağı sıvıyağ ekledim. Eğer yağsız makarnaysa daha fazla konulabilir. En son 1 su bardağı kadar süt ekledim ve karıştırdım. Borcama boşaltıp 175°C de arada karıştırarak pişirdim. Çıkartmaya yakın kaşar peyniri de ekledim ve kaşarlar kızarınca fırından çıkardım.



No comments:

Post a Comment