Friday, January 10, 2014

FIRINDA MAKARNA EŞLİĞİNDE ÇİLİNGİR :)



firinda makarna esli inde cilingir 1
Bugün garip rüyalarla uyudum uyandım.Kahvaltımı yapıp blogosfer semalarında dolaşmaya başladım çünkü ilk amacım blogu rahatça kullanabilmekti.Elhamdülillah kullanıyorum artık :) Kimler var kimler yok dolaştım hepsini elbette keşfedemem ama mutfağa gidip hemen birşeyler yapmalıyım dedirten bi blogla karşılaştım :) Buyrun siz de karıştırın umutsepeti.blogspot.com

Sonrasında dünden kalan makarnalarla böyle bir fırın makarna yaptım.Kıymayı bilindik baharatlar, zeytinyağı, ve dereotu ile birlikte kavurdum.Isıtıp borcama döktüğüm makarnanın üzerine yerleştirip kaşar peyniri rendeledim. Fırına verdim. Kaşar peyniri eridiğinde alıp yoğurt ilave ettim ve servise hazırdı :) Eşim de çok beğendi. Ekmek sepetinde koca dilimlenmemiş ekmek burdan bir işaret. ''Ekmek parası kazanmaya gidiyorum.'' diyerek çalışmaya giden eşime teşekkür babında  :)

(Bu arada yine birşey deneyeyim derken caaanım bulgur pilavımı mahvettim. Efendim dolapta mantar vardı. Mantarlı nasıl olur bulgur pilavı  bir deneyeyim dedim. Aman sakın denemeyin :) Ben de ne hayaller kurmuştum halbuki specialim olur demiştim. Nasip değilmiş :)

Sonrasında ilk çilingir deneyimimizi yaşadık.Bekarken sürekli anahtar kaybettiğimden kendimden beklerdim bu hareketi ama Recep yaptı çok çok dikkatli olmasına rağmen. :)

Uykuya geçmeden önce yine benim ney aşkım tuttu.Astım olduğum için vazgeçtiğim.Cumartesi günü gidip doktorumla konuşucaz onay verirse kursa gitmek istiyorum inş. :) Görüşmek üzre. Hoşçakalınnnn :)

No comments:

Post a Comment